Van 'crappy' naar 'even more crappy' - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Mirjam Lee - WaarBenJij.nu Van 'crappy' naar 'even more crappy' - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Mirjam Lee - WaarBenJij.nu

Van 'crappy' naar 'even more crappy'

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

18 April 2014 | Zweden, Stockholm

I really had to share this one!!!

Gisteravond een fiets gekocht via blocket.se (soort van Zweedse marktplaats). Het is een beetje een crappy bike. De remmen zijn wat gammel dus niet te hard van de heuvels af en geen versnellingen dus heuvel op is soms ook een beetje heavy. Verder geen slot of verlichting op de fiets dus om kwart over 6 (net voor sluitingstijd van de meeste winkels namelijk 7 uur) met google maps op zoek naar een fietswinkel voor slot en verlichting. En ja hoor, gelukt (goede oefening voor mijn o zo geweldige richtingsgevoel ahum)! Verder nog een mandje voorop de fiets. Super handig voor de boodschappen. Maar ja crappy of niet, wat verwacht je ook van een fiets van 50 euro?! Veel meer mag je er dan niet van verwachten toch? Als het maar de komende zes maanden niet uit elkaar valt, ben ik allang blij!

Nu komt het leukste: Kom ik vanmorgen toch bij mijn fiets, is mijn fietsmand dus gewoon gelijk al van mijn fiets gejat!!!! OH MY GOD. En dan zeggen ze dat Nederland erg is met stelen van dingen van fietsen.... Leukste en meest functionele deel van mijn fiets is dus alweer gejat.... Dus nu is het een crappy bike, ook nog eens zonder handige fietsmand! Argh.

Zo, frustratie weer weg haha!

Liefs

PS. Stage is leeeukk!! Gisteravond eerste borrel gehad en maandag al een BBQ, I like

• 18 April 2014 - 11:02

Aitri:

Gewoon een stoere toffe grote rugzak kopen! Ook nog eens goed voor je conditie :) XX

• 18 April 2014 - 16:35

Karin:

Zo, de kop is eraf! En het was zo te lezen een goede start (we vergeten even het gestolen fietsmandje).
    De basis voor een prettige 6 maanden zijn gelegd; appartement op een goede locatie, fiets, leuke stage en collega's en volop plannen. Als het lukt, kom ik ook een paar daagjes zelf kijken hoe je het daar af gaat.
    Geniet van al je ervaringen. Dat neemt niemand je meer af!

• 18 April 2014 - 19:45

Belia:

Whahaha, weer een ervaring rijker! Maar die rugzak is een goed voorstel! En die heuvel opfietsen is goed voor je beenspieren, kun je straks weer direct meedansen! Blij dat je stageplek zo goed bevalt, dat is altijd maar afwachten. Die zes maanden zijn zó om (met of zonder fietsmand)