Summer is starting! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Mirjam Lee - WaarBenJij.nu Summer is starting! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Mirjam Lee - WaarBenJij.nu

Summer is starting!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

25 April 2014 | Zweden, Stockholm

Allereerst, super leuk om te lezen dat zoveel van jullie mijn reisverslagen bijhouden ;) Dan weet ik dat het niet voor niks doe. Ik ga proberen het vol te houden om elke week wat te schrijven!

De tweede stage week zit er ondertussen ook alweer bijna op. Veel leuke dingen gedaan en zelfs al complimentjes gehad dat ik alles zo snel oppak. Wat wil je nog meer?! Goede eerste indruk zou ik zeggen haha.

En ja, zoals de titel al zegt, de zomer is begonnen!! De zon schijnt de afgelopen twee weken volop, lekker buiten lunchen en koffie drinken in het zonnetje. Afgelopen zaterdag zelfs al naar een open air festival geweest hier in Stockholm en dat was me toch een ervaring haha. We liepen naar het festival terrein toe en ik kreeg me toch een hysterisch lach-aanval die zo ongeveer 10 minuten duurde!!!!! Noemen ze dit hier een open air festival?! Festival in een park midden in de stad, een partytent als 'mainstage' met een DJ erin en zelf drank meenemen... Overduidelijk niet wat we gewend zijn in Nederland :p Overigens wel goed geluid, een mooie locatie (midden in Stockholm aan het water) en laten we het erop houden dat de entree gratis was. Wie het kleine niet eert ;-) Al met al wel een hilarische middag gehad met iedereen. That's what it is all about. Daarna doorgegaan naar een verjaardag van een jongen die ik niet kende. Ik ga er maar een woord aan vuilmaken haha: apart... Verder al twee barbeques gehad met als toppunt op maandag een Italian Small Easter barbeque (een van mijn collega's is Italiaanse). Het schijnt de meest dronken dag te zijn in Italie en dat was ook de bedoeling van deze tweede Paasdag. Alleen sja, als nieuw iemand in de stad met een richtingsgevoel van een Zeekoe (hebben die een slecht richtingsgevoel eigenljik? whatever, you get my point), was ik toch een beetje bang de weg kwijt te raken 's avonds met mijn dronken kop op de fiets met slechte remmen haha. Dus, of je het gelooft of niet, Mirjam heeft zich braaf in gehouden! ;-) Maar ook weer een heerlijke dag gehad. En wat zijn de zonsondergangen hier mooi zeg... Love it.

Dit weekend al de eerste gasten uit Nederland over de vloer, mijn lieve broertje Paul en schone zus Marije. Het belooft weer lekker weer te worden dus het wordt een super leuk weekend!!!!

Liefs,
Mirrie

  • 25 April 2014 - 16:50

    Aitri:

    Leuk om te horen!! Geniet ervan!!! Veel plezier met Marije en Paul!! X

  • 25 April 2014 - 19:25

    Belia:

    Fantastisch dat je je happy voelt daar. Groeten aan Paul en Marije en een fijn gezamenlijk weekend. Hoop inderdaad dat je je wekelijkse verslagen blijft volhouden; leuk om te lezen voor ons. Xxx

  • 27 April 2014 - 14:58

    Karin:

    Zo da's ff snel bezoek! Gesellie......
    Je krijgt gewoon geen tijd om heimwee te krijgen! Houden zo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 4892

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 24 Oktober 2014

Stockholm, Zweden

Landen bezocht: