VAKANTIEE!!! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Mirjam Lee - WaarBenJij.nu VAKANTIEE!!! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Mirjam Lee - WaarBenJij.nu

VAKANTIEE!!!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

15 Augustus 2014 | Zweden, Stockholm

Jaaaa, eindelijk is ook de vakantie voor mij in zicht! Laatste werkdagje alweer vandaag en dan lekker genieten van een weekje Kroatie en daarna drie weken in Nederland.

In eerste instantie was mijn vakantie niet zo lang gepland. Maar helaas kreeg ik een paar weken geleden te horen dat ik per 1 september uit mijn appartementje moest. Bam, stresslevel naar 200% want ik ging iets minder dan drie weken later al op vakantie en dan moest het geregeld zijn... En in Stockholm een studiotje/kamer vinden is zo makkelijk nog niet... Maar thank god, gelukkig al heel snel een ander studiotje gevonden. Die was echter maar beschikbaar vanaf 17 september en om nou twee weken lang van bank naar bank te gaan bij mensen zag ik nou ook niet echt zitten... Dus als onverwachte beloning twee weken langer vakantie! Ver-ve-lend!

De twee afgelopen weekenden lekker druk geweest. Eerst een weekend mijn vriendinnetje Els over de vloer gehad! Super leuk om haar weer te zien en de stad samen onveilig te maken en weer hilarische herinneringen te maken. Van de Pride Parade tot aan in een club staan waar de temperatuur minimaal 35+ was... Oja, en het was apparently een reunie van een lesbienne club van vroeger! Geweldige avond!
Vorig weekend naar Dans Dakar festival geweest. Op vrijdagavond eindelijk een bezoekje gebracht aan Berns en wat een toptent is dat. Ik snap nu waarom er altijd een mega rij staat (de rede waarom we er tot nu toe niet waren geweest). Verder op zaterdag heerlijk weer gehad. Het was echt een top festivalletje. Het mag dan wel wat kosten, maar ben blij dat ik het ervoor over heb gehad!

Nu de afgelopen weken vooral aan het inpakken geweest. Een koffer voor de vakantie en een koffer die ik hier bij vrienden kan stallen (want als ik terug kom moet ik al uit mijn appartement zijn natuurlijk). En ja... Ik ben toch echt een vrouw! Ik ben hierheen gekomen met twee koffers maar het past bij LANGE NA niet meer in die twee koffers haha!!!! Teveel gekocht... Verder verloopt het ritueel van inpakken ook erg vrouwelijk: alle spullen erin, wegen, shit veel te zwaar, kut zelfs mijn scohenen nog vergeten in te pakken, twee tshirtjes eruit en schoenen erin, aah nog steeds te zwaar, weer wat eruit, etc, etc, etc... En dan nu nog hopen dat mijn weegschaal thuis net zo weegt als die op het vliegveld...

Nou lieve mensen, even dus vier weken een pauze op mijn blog want Mirjam is aan het genieten van de vakantie, mijn boyfriend en alle lieve vrienden/familie/kennissen om heen!!!!

Bye byeeeee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 4889

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 24 Oktober 2014

Stockholm, Zweden

Landen bezocht: