Back home! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Mirjam Lee - WaarBenJij.nu Back home! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Mirjam Lee - WaarBenJij.nu

Back home!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

30 September 2014 | Zweden, Stockholm

Lieve mensen!

Ik ben weer back home. En ja, back home in Zweden. Want ondertussen voelt het daar toch ook wel een stukje als mijn tweede huis. :) Na een enorme leuke week vakantie in Kroatie en drie weken in Nederland, nu weer hard aan de slag in Stockholm.

De eerste dag terug in Stockholm was al met al nog best een heftige dag haha. Verhuizen naar een nieuw appartementje (voor de geinteresseerde: https://www.airbnb.com/rooms/1281648), zonder auto, minimaal 20 minuten lopen en twee koffers en een grote IKEA tas (want ja, Mirjam heeft toch wat teveel spullen gespaard de afgelopen 5 maanden..). Gelukkig was daar Rianne (vriendin uit Nederland van mijn studie die hier nu ook stage loopt) om me uit de brand te helpen. Hierdoor was het toch iets minder gestuntel ;-) Maar alles is goed gekomen en ben ondertussen weer gesetteld in mijn nieuwe appartementje. En wat is dat een leuke appartement!!!! Super leuk plekje en een gigantisch leuke locatie (veel dichterbij de restaurants en gezelligheid). Dus hoewel het verhuizen niet echt gepland was en verre van ideaal is het toch allemaal nog goed uitgepakt. Als iemand nog een keer een weekendje naar Stockholm wil gaan volgende zomer? Echt een top appartementje om te huren via airbnb voor een weekendje (als ik hem zelf al niet een keer geboekt heb, want ik ga zeker een keer terug volgende zomer).

Verder alles weer z'n gangetje hierzo. GI-GA druk op stage want ja, nog maar 5 weken en dan moet het toch wel afgerond zijn. Van het schrijven in de laatste maand zoals in mijn planning komt zoals gewoonljik weer niks van terecht :p want het is nog lang niet af. Dus doorwerken en lange dagen maken de komende weken. Maar alles voor een mooi project! :) Verder de afgelopen weekenden leuke dingen gedaan met friends. Koffietje hier, sushitje daar, shopje zus, cocktailtje zo! Heerlijk. De komende drie weekenden elke keer mensen over de vloer (gezellig!!!!! Ik had zelf niet gedacht dat het nog zo druk zou worden aan het einde, wie komt er nou nog in Oktober terwijl ik er ook met de zomer was haha?! Maar echt super leuk dat er toch nog mensen langskomen!!). En dan zit het er allemaal alweer bijna op, wat is dat snel gegaan zeg....

Tot gauw weer in NL.

Liefs xxxx



  • 30 September 2014 - 22:38

    Karin:

    Yo ho... do 9 oktober komt al dicht bij. Kijk er naar uit!
    Misschien geen zomerse temperaturen maar wel warme sferen en gezelligheid. Ik ga voor droog weer en het Noorderlicht!
    We mailen nog over hoe en wat...........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 4884

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 24 Oktober 2014

Stockholm, Zweden

Landen bezocht: