Home sweet home - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Mirjam Lee - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Mirjam Lee - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

11 Juli 2014 | Zweden, Stockholm

Lieverds!

Alweer twee weken geleden dat ik een weekend thuis ben geweest maar wat heb ik een leuk weekend gehad!!!!! Zeer feestelijk onthaalt op Schiphol door Lien, Brigitte en Tom. Als het nu al zo'n onthaal is (kartonnen naambordje, ballonnen, partyploppers, prosecco, oranje tompoezen), ben ik benieuwd naar eind oktober als ik dan terug kom ;) You've set the bar high girls haha! Donderdag afstuderen gehad van mijn lieve vriendje en wat was ik trots op mijn vent. Twee keer een negen, echt fantastisch goed dus dat verdiende een feestje 's avonds. Van vrijdag op zaterdag lekker in een hotelletje samen. Verder familie BBQ bij Tom, gourmetten met mijn ouders en broer, verjaardagsfeestje Els, stappen Karrad, middagje naar Wes Lien en de kinderen, voetbal wedstrijd... En toen was het alweer maandag! Hoe heeft dit ooit allemaal gepast vraag ik me wel eens af?! :p Thanks for the great time everyone!!!! Ik wilde bijna niet meer terug. Niet omdat het hier niet leuk is maar omdat het thuis weer zo gigantisch fijn was :) Ik kijk nu alweer uit naar augustus

Vorig weekend lekker druk weekend gehad met veel leuke dingen. Vrijdag naar Appelvillan (feest) geweest. Het was sja... een beetje... apart... Ik kreeg het gevoel alsof ik op een illegaal huisfeest was ofzo! Maar wel een super leuke avond gehad. Zaterdag was het plan om naar een speciale juice bar te gaan. Helemaal hot apparently. Komen we daar... Summerbreak, WTF?! Gewoon een hele maand gesloten en deze juice bar was niet de enige. Weer zo'n rare gewoonte van de Zweden hierzo, sommerstangt… 's Avonds geBBQt en natuuuuurlijk voetbal gekeken. Spannende wedstrijd en toen nog wel gewonnen met de penaltys... Zondag een kajaktrip gedaan in Stockholm! Het was echt super lekker weer en super leuk (op een bijna aanvaring met een boot, soms wat hoge golven en uitgelachen worden door toeristen na...). We zijn het hele eiland Kungsholmen rond gekajakt (zo'n 11 km). Aangezien we niet echte pro's zijn is dit nogal een afstand (lees: blaren!!). Bij een smal bruggetje bijna aangevaren door een andere boot (sturen met onze kajak was al helemaal een uitdaging). Daarna voor het stadshuis (een echte toeristisch attractie in Stockholm) onszelf voor lul gezet door te gillen om het wilde water met golven. Ach... de toeristen hebben ook weer even gelachen. Daarna in de zon terug gekajakt naar de haven en lekker uitgepuft in de zon. After all, super leuke dag.

Afgelopen week maandag maar weer begonnen met hardlopen. Ik moet toch een beetje in beweging blijven… Ik had er gelijk spijt van dat ik die hardlopen schoenen mee heb genomen uit Nederland twee weken terug en had beloofd weer te gaan rennen! Maar gelukkig is het park wel mooi om te lopen! En al die powerwalking people ren ik nog voorbij haha, dat geeft je toch wel een goed gevoel. Best een rare activiteit trouwens, powerwalking… Helemaal hot hier maar het ziet er zoo raar uit haha. Alles of niets is meer mijn ding: hangen op de bank of keihard de benen onder mijn lijf vandaan rennen (in mijn gedachte doe ik dat dan he! De hardloop app laat helaas wat anders zien… Kind off in denial haha). Vooral ook veel van het weer genoten afgelopen week. Eindelijk weer wat mooier weer hier, love it. Hopelijk blijft het zo mooi en is het ook zulk mooi weer als mijn schoonouders, zwager en lieve vriendje langskomen over een week!!

Talk to you guys soon,
Mirjam

PS. Sja stage gaat ook nog steeds goed :p

  • 21 Juli 2014 - 23:37

    Aitri:

    Heerlijk om je zo te zien genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 4902

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 24 Oktober 2014

Stockholm, Zweden

Landen bezocht: